Інтерактивний робочий листок створюється вчителем для організації самостійної роботи учнів
Яка мета роботи з робочими листками?
Мета роботи з такими листками є не механічне відтворення чи запам ятовування матеріалу уроку ,а осмислене структурування ключових моментів уроку
Вони містять різне "компонування матеріалу уроку" , при цьому вірогідність ідентичності незначна. Результати не завжди можна оцінити з точки зору "правильності"
Для чого заповнювати такі листки ?
Інтерактивні листки розраховані на активну роботу учнів , самостійне опрацювання матеріалу уроку, а також у якості альтернативного домашнього завдання
Що вказується на робочих листах вчителем?
Назва,підпис і коротка інструкція до роботи.Джерелами інформації, що компонується учнями, можуть бути :підручники, довідники, Інтернет.Завдання учня полягає у тому, щоб задіяти навчальний матеріал уроку, пов язати його з практичним життєвим досвідом, використовуючи різноманітні логічні прийоми.Прикладами таких прийомів можуть бути "Цеглинки", "Кола Вена","Часова стрічка". "Групування","Маршрутний лист подорожі літературного героя". "Конструктор"і т.д.
Немає коментарів:
Дописати коментар