Хмари слів для рефлексії
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjtYCa66HoQatf7OcqGmb008DMLD-_n0MgVGKAGlF-0EvkgVSkHUH9DJIchWvQ03J40RNmzr3zO_7gOXAf2BGCnFctPao5pRnkiBSGLxrfQ2LQAFajegSrBfGDR57Aq2dpVTXH-olajwpQ/s200/%25D0%25A9%25D0%25BE%25D1%258F%25D0%25B4%25D1%2596%25D0%25B7%25D0%25BD%25D0%25B0%25D0%25B2%25D1%2581238.png)
Хмари слів - це один із способів візуалізації текстової інформації Це спосіб формування активно- продуктивного навчання. Сформована у певній формі, з виділенням кольорів,хмара слів змушує зосередитися на матеріалі, сформулювати запитання за ключовими словами чи просто утворити речення, прислівя, загадку за темою уроку Може використовуватись на будь-якому етапі уроку і має широкий потенціал для застосування
Сервісів для створення таких хмар чимало. Пропоную безкоштовні сервіси, які не потребують реєстрації, не вимагають особливих зусиль:
WordsCloud
Wordle.net.
Застосування "хмар " найрізноманітніше:
- учні повинні визначити тему уроку,;
- скласти пропозиції з певної теми за даними словами
- «хмара» виступає в якості опорного конспекту;
- прочитати в «хмарі» головне питання, на який необхідно знайти відповідь протягом уроку;
- скласти пропозиції або розповідь, використовуючи якомога більше слів із хмари;
- створити словникову «хмару» на основі навчального тексту,
- пригадати в якому саме контексті використовувалися слова;
- показати «хмару», складену зі слів, узятих з незнайомого тексту, і попросити здогадатися про його зміст.
Немає коментарів:
Дописати коментар